23 października 2011

Na pierwszy rzut torty

Wieczorem zabrakło mi sił na pisanie, ale udało się zebrać kilka zdjęć, więc teraz mogę je wstawić.
                                                              
Kiedyś przypadkiem przeglądając stosy stron internetowych trafiłam na zdjęcia tortów w stylu angielskim.Wyszperałam też przepis na masę cukrową, a że zbliżały się urodziny mamy powstało takie coś:
i z przybliżenia:
Kolejne były urodzinki dziadka, a że zostało sporo masy cukrowej, która nie mogła się zmarnować, postanowiłam ją "wyprasować":

Pochwaliłam się tymi dwoma znajomym i koleżanka poprosiła mnie o zrobienie tortu na komunie jej synka. Bałam się ogromnie, bo przecież komunia to nie byle co, ale wyszło chyba nie najgorzej:
Kolejny torcik powstał na imieninki teściów:


Po zrobieniu zdjęć serka przypomniało mi się, że przecież zrobiłam też drabinkę dla myszek, więc wersja finalna wyglądała tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz